banner
spacer

Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 15 ]  Skoč 1, 2  >>
Autor Správa
PoslaťNapísal: 27.07.11, 17:29 
Nováčik
Nováčik
Obrázok užívateľa

Zdravím nie som žiadny začiatočník v csku. Prelistoval som na internete veľa stránok ako zvýšiť fps.

Mám len 30 fps a niekedy menej.

Mám 4 jadrový Asus proc. Intel i3 2,27
ddr 3 3 gb
grafika Intel graphics media accelerator hd

postup uvedený na nastavenie konzoli som spravil, aj som som prehodil súbor grafiky čiže toto všetko som spravil vid http://csko.sk/ako-si-zvysit-fps-na-100/70

Os mám Windows 7 všetko je vo výkone všetky možné nastavenia dostupné mne ako užívateľovi.

Mám aj oficialný steam cska aj napriek tomu mám žalostne málo fps neviete v čom je problém kde mám hladať riešenie za pomoc

Ďakujem ;)

PoslaťNapísal: 27.07.11, 18:12 
Sponzor
Server Admin
Server Admin
Obrázok užívateľa

Hm na sedmičke neviem či to podľa toho návodu bude fungovať, toho času ešte nebola vydaná. :) keďže mám stále ja XP na kopme tak neporadím .

PoslaťNapísal: 27.07.11, 22:56 
Server Admin
Server Admin
Obrázok užívateľa

ja mam win 7 a myslím že brat to nastavil podľa vašich nastavení čo tu máte ale skus na nete nájsť ešte iné a fakt len skúšať a skúšať

PoslaťNapísal: 27.07.11, 23:40 
Sponzor
Server Admin
Server Admin
Obrázok užívateľa

Mas len niske fps ??? ci aj raz za cas ti to sekne/lagne ??

PoslaťNapísal: 28.07.11, 21:44 
Nováčik
Nováčik
Obrázok užívateľa

AJ nízke fps aj mi to lagne na 2 sekundy, že som úplne bezmocný.

PoslaťNapísal: 28.07.11, 22:33 
Sponzor
Server Admin
Server Admin
Obrázok užívateľa

Co mas za net konkretne aku rychlost netu mas ????

PoslaťNapísal: 28.07.11, 23:18 
Server Admin
Server Admin
Obrázok užívateľa

http://speedtest.net/

napíš nám sem hodnoty čo ti ukáže

PoslaťNapísal: 29.07.11, 14:35 
Nováčik
Nováčik
Obrázok užívateľa

ALe problém je že aj proti botom mám také nízke fps... Nerozumiem tomu...

Test rýchlosti netu : Ping 34 ms

Download 2,44 Mbps
Upload 0,38 Mbps